Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Monday, June 1, 2009

自闭还是自卑

我到底是自闭
还是
自卑???!!!
宁愿躲在家里看pps
也不想出去聚聚
我怎么了?
我自卑心又犯了吗?
何时才能克服
难道他的伤害对我真的那么大?
很想被人肯定
却被他否定过
我站不起来了吗?

Sample text

There are only two ways to live your life.One is as though nothing is a miracle.The other is as though everything is a miracle.