Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Monday, October 27, 2008

run away from your side


mii & <3>
你说这是幸运, 还是不可思议;
身边有太多风景, 我却停在这里;
说我傻的可以, 还不是因为你;
现在我相信, 天空会放晴;
你的出现, 卷走我的心.
爱的主旋律依然是隐隐约约.
我逃了那么久, 回过头.
脸上多了份微笑.

No comments:

Sample text

There are only two ways to live your life.One is as though nothing is a miracle.The other is as though everything is a miracle.